Bentley Continental GT Speed

Četvrta generacija postaje najsnažniji cestovni automobil kojeg je Bentley ikada napravio. ‘Ultra Performance Hybrid’ pogonski sklop ima 782 KS, 1000 Nm, ubrzava 0-100 km/h za 3,2 s, krajnju brzinu 335 km/h i domet na struju 81 km

Bentley Motors je predstavio četvrtu generaciju Continental GT Speeda, nastavljajući 21-godišnju tradiciju obitelji Continental GT redefinirajući ultimativnu mješavinu performansi superautomobila, ručno izrađenog luksuza i svakodnevne upotrebljivosti.

Sveobuhvatni redizajn eksterijera i interijera s čistim modernim detaljima slijedi novi DNK dizajna koji su uspostavili karoserijski Bentley Bacalar i Batur. Izvanredne performanse donosi potpuno novi Ultra Performance Hybrid pogonski sklop sa 782 KS i 1000 Nm, iz 4,0-litrenog V8 koji radi u tandemu s električnim motorom od 190 KS. Rezultat je 0-100 km/h za 3,2 sekunde, uz 81 km korisnog dometa samo na električni pogon (WLTP) i ukupnog dometa od 859 km – stvarajući svakodnevni superautomobil.

Performanse pogonskog sklopa usklađene su s novim sustavom šasije, s novim dvokomornim zračnim oprugama uparenim s novim amortizerima s dva ventila, zajedno s Bentley Dynamic Ride (48V aktivnim nadzorom protiv prevrtanja), eLSD i vektoriranjem zakretnog momenta. Nevjerojatna kontrola karoserije i najbolja udobnost vožnje Continentala GT do sada su rezultati, podržani 49:51, stražnjom distribucijom težine po prvi put u povijesti automobila.

Ispod karoserije, paket moderne inovativne tehnologije pruža sposobnost vodeću u klasi tako da je svako putovanje besprijekorno iskustvo u smislu pomoći vozaču, infotainment sustava i povezanih usluga automobila. Nova vanjština nastavlja revoluciju dizajna za Bentleyjevo buduće putovanje, s najvećom revizijom lica Continentala GT u dva desetljeća i prvim mainstream Bentleyem s jednim prednjim svjetlima od 1950-ih. Vodeći svjetski dizajn interijera kabine Bentley, materijali, kvaliteta i izrada nastavljaju se uvođenjem daljnje wellness tehnologije sjedala, nove ionizacije zraka, trodimenzionalne teksture kože, novog modernog prošivanja i tehničkih završnih obrada kao što je novi tamni krom. Potpuno nova električna arhitektura od 400 volti omogućuje najnapredniji paket tehnologije pogonskog sklopa koji danas nudi luksuzna automobilska marka, isporučujući emisije od 29 g/km CO2 i električni domet od 81 km na WLTP ciklusu vožnje.

Po prvi put u povijesti Continentala GT, kabriolet Continental GTC lansiran je istovremeno s coupéom – pružajući vrhunsku fleksibilnost za kupce koji cijene vožnju s otvorenim i zatvorenim krovom. Oba će modela biti u potpunosti ručno izrađeni u Bentley’s Dream Factory u Creweu, Engleska. Proizvodnja i isporuke trebaju započeti u trećem kvartalu ove godine.

Ultra Performance Hybrid

Za novi Continental GT Speed ​​razvijen je potpuno novi pogonski sklop Ultra Performance Hybrid. Novi pogonski sklop kombinira novi 4,0-litreni V8 motor snage 600 KS uz električni motor od 190 KS. Najveća izlazna snaga sustava je 782 KS dovoljno za ubzanje od 0-100 km/h od samo 3,2 s i najveću brzinu od 335 km/h. Okretni moment sustava povećan je za preko 11 posto u usporedbi s odlazećim Continental GT Speedom s W12 pogonom, sa 900 Nm na 1000 Nm. Snaga sustava također je porasla za 19 posto, sa 659 KS na 782 KS. To novi Continental GT Speed ​​čini najsnažnijim Bentleyem ikad, iznad razine druge generacije Supersporta i Batura.

Snaga se prenosi putem osmerobrzinskog mjenjača s dvostrukom spojkom i elektroničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem (eLSD) na sva četiri kotača, za iznimnu isporuku snage i pouzdanu trakciju u svim uvjetima. Sustav koristi aktivno vektoriranje okretnog momenta sprijeda prema natrag kroz središnji diferencijal i precizno vektoriranje preko svake osovine pomoću kočnica.

Tri ključna elementa sustava pogonskog sklopa:

  1. Novi V8 motor od 600 KS, 800 Nm – bez tradicionalnog vakuumskog sustava i tlaka ubrizgavanja goriva od 350 bara (povišenog s 200 bara) osigurava čistije izgaranje i poboljšane emisije. S e-motorom koji negira turbo kašnjenje, korišteni su dvostruki single-scroll turbopunjači – što smanjuje složenost i omogućuje im da rade toplije, smanjujući emisije. Stoga nije potreban hardver za deaktivaciju cilindara, jer se motor može potpuno isključiti kada se koristi električni motor.
  2. Električni motor od 190 KS, 450 Nm unutar kućišta mjenjača osigurava punjenje okretnog momenta pri maloj brzini motora i čini isto tijekom mijenjanja brzina za dodatnu uglađenost.
  3. Baterija od 25,9 kWh, koja je postavljena iza stražnje osovine. To pomaže u postizanju savršene raspodjele težine i do 85 posto kapaciteta baterije je iskoristivo.

Sustav upravlja protokom energije ovisno o odabranom načinu rada – s čistim EV, električnim pojačanjem, regenerativnim kočenjem – i, što je najvažnije za ovaj novi GT Speed ​​– načinom punjenja, gdje motor pokreće kotače i puni bateriju u isto vrijeme. Novi pogonski sklop koji je vodeći u klasi pruža ekstremne performanse i izdvaja najnoviji Continental GT od ostalih konkurenata – s više konjskih snaga, većim okretnim momentom i značajnim padom emisija CO2 i potrošnje goriva na otprilike jednu desetinu ekvivalentnih konvencionalnih benzinskih pogonskih sklopova. Zauzvrat, ovo pruža izvanredan raspon mogućnosti vožnje, od ekstremnih performansi do tihog i jednostavnog električnog luksuza.

Zbog kombinacije V8 motora i električne snage, Bentleyevi inženjeri uspjeli su isporučiti poboljšanu snagu i okretni moment u cijelom rasponu okretaja. To uključuje vitalni poticaj od elektromotora za snažno ubrzanje od malih brzina i kroz srednji raspon, u kombinaciji s povećanom izvedbom V8 motora i pri većim brzinama. Značajna količina razvoja također je uložena u notu ispuha, naglašavajući kvalitetu u različitim ravninama – i bez upotrebe umjetnog, elektroničkog poboljšanja. Jednako su impresivni električni načini rada, koji vozaču omogućuje uživanje u tihoj i besprijekornoj vožnji. U potpuno električnom načinu rada, sam električni motor može isporučiti 190 KS i 450 Nm, više nego dovoljno da se drži korak s prometom u većini situacija. Potpuno električni način rada može se primijeniti pri brzinama do 140 km/h, s primjenom gasa do 75 posto. Baterija se može u potpunosti napuniti za samo 2 h i 45 min zahvaljujući značajnim poboljšanjima u punjaču i kapacitetu baterije, s vršnom snagom punjenja od 11 kW.

Cijeli članak pročitajte na Tportalu.

Prethodni članakWSBK – Donington 2024
Sljedeći članakVespa Primavera Batik