MotoGP – Silverstone 2024

Nakon mjesec dana pauze čeka nas aktivni kolovoz sa čak tri utrke od kojih je prva u kalendaru, i deseta ukupno u sezoni, engleski Silverstone. Zanimljivost uoči Silverstonea su posebne retro kombinacije boja motocikala zbog proslave 75. godišnjice utrkivanja a možete ih vidjeti na našem forumu. Za neke bi predložili da ih ostave kao primarne jer izgledaju odlično.

Slobodne treninge u petak najbolje je iskoristio Martin ispred Espargara i Bagnaie međutim ponovno je veći dio grida bio u sekundi. Kakluliranje je svoj vrhunac doseglo na kvalifikacijama gdje je Espargaro osvojio Pole position, sedmi u karijeri, ispred Bagnaie i Bastianinija a iz drugog reda krenuli su Martin, A. Marquez i Binder.

SPRINT RACE:

Bagnaia je najbolje ušao u prvi zavoj ali su ga već u drugom prošla trojica: Martin, Bestia i Espargaro. U prvom zavoju pali su Bezzecchi i Morbidelli. Martin se na prvom mjestu odmah počeo odvajati. Za peto mjesto gurali su se Acosta, Marquez i Binder što je omogućilo Bagnai da vrati koncentraciju i ulovi korak s vodećima. U trećem krugu se Bestia počeo približavati Martinu, obojica su vozili 1.58.4, dok je Espargaro za njima kasnio pola sekunde. Sve bliže bio mu je Bagnaia i taman kad je aktualni prvak odvozio najbrži krug od 1.58.2, nažalost pustila je prednja guma nakon čega je pao i time završio utrku. Iza njega bili su Marquez i Acosta no s priličnim zaostatkom.

U drugi dio Sprint utrke vodeća trojka ušla je istim rasporedom i gotovo tri sekunde prednosti pred ostalima. Bestia je napao za vodstvo u šestom krugu, nije uspio zadržati poziciju u prvom pokušaju no zato je u drugom. Martin jse trudio odmah vratiti premda je izgledalo realnije da će ga napasti Espargaro. U predzadnjem krugu pao je i Marquez, na isti način kao i Bagnaia. Na vrhu ipak više nije bilo promjena, Bestia je konačno prvi prošao ciljem, ispred Martina i Espargara.

MOTO GP RACE:

Prve kapi kiše pojavile su se uoči starta GP utrke no svi su krenuli na slikovima. Bagnaia i Bastianini poveli su utrku ispred Martina i Marqueza. Espargaro i A. Marquez izgubili su pozicije na startu i prvi krug završili na petom i šestom mjestu. Binderu se nešto dogodilo s motorom pa je sreća da ga nitko u gužvi nije pogodio. Espargaro je ubrzo i prestigao Marqueza a Bastianini nakon greške otišao preširoko i morao pustiti Martina. Nešto kasnije prošao ga je i Espargaro a na leđima su ostala braća Marquez.

Nakon pet odvoženih krugova Bagnaia je i dalje bio u vodstvu ispred Martina i Espargara a ubrzao je i Bestia. Martin je na pojedinim dijelovima staze smanjivaoo Bagnainu prednost sa 0.4 na 0.1 a gotovo identična razlika bila je između prvih pet vozača. Brza ali i u tim trenutcima mirna utrka bez pokušaja napada na vrhu, odličnu borbu vodili su A. Marquez i DiGianantonio za šesto mjesto.

Na pola utrke poredak je i dalje bio isti no Martin se već ozbiljno približio Bagnai a Bestia Espargaru. Ulaskom u zadnjih deset krugova Bestia je prošao Španjolca a par zavoja kasnije i Martin Bagnaiu koji se mučio pokušavajući održati tempo. Bestia im se također približavao a Espargaro i Marquez su tu već bili malo zaostali. Martinovu grešku Bagnaia nije iskoristio ali mu je zato Bestia stigao na rep. Vodeća grupa bježala je Espargaru i Marquezu preko sekunde.

Bagnaia je sve teže držao priključak i vozio sporija vremena pa ga je preskočio Besti i krenuo u lov na Martina. Izgledao je sigurno dok je Martin također pokazivao da ima problema i nije mogao odmaknuti u svom stilu ali je uspijevao održavati prednost na nešto više od pola sekunde. Marquez je za to vrijeme uspio naći rupu i proći Espargara. Zaostajao je za Bagnaiom oko dvije sekunde. Jedina izgledna borba u zadnja tri kruga bila je ona za prvo mjesto u kojoj je Bastianini pokušavao dostići Martina. Bagnaia je ostao cementiran na trećem mjestu ispred Marqueza i Espargara. Pritisak Bastianinija urodio je plodom u predzadnjem krugu kad je Martin pogriješio a Bestia prešao u vodstvo. Iako se Martin nije predavao, povratak nije bio opcija no nema za čim žaliti jer je Bestia ovaj vikend bio realno najbolji i zaslužio pobjedu u obje utrke.

Nastavak prvenstva slijedi za dva tjedna na austrijskom Red Bull Ringu.

Prethodni članakNovi Ducati Panigale V4 i V4S 2025
Sljedeći članakBenelli TRK 702 X